Friday, June 6, 2008

update!!

salam n hi...

huhu..
lama gak i x posting ek..
ala..klu lama pn bkn ada org perasan kan..kan..kan..
well,actually i'm busy wif lots of thing..
tgk~my last pos pun lps i amik ujian komputer..
skg i dah nk wat QTi dah..
lps tu jpj..
n then INSYA ALLAH,yeay!i'll get my D licence..
huhu..
tp dah kurang sronok sket smnjak petrol naik 2 3 hari lps..
t'bantut plan nk beli keta..hihihi..
x pe2..
keta2,lain kira..lesen yang penting..
kelas komputer i pn dah abis..
baru lps ujian..
tggu sijil je kuar..
lps 12 jun ni,
i n my my sister sibukla ngan p'siapan kitorg msk KOLEJ!!!!!!!!!!!!!!
kalau i x dpt mktb la...huhu
my sister insist to go to IIC instead of kuis..
my mom said,
kalau dia masuk kuis n i msk kuis,
x la banyak kerenah sgt..
balik KL,head to 1 college only..
no need to susah payah,ulang alik ke IIC then KUIS..
tp, xbleh nk kata pa jgk,
sbb it's her choice..her dreams..her future...
let giv her a chance to make decision on her OWN future..

No comments: